Olivera Papestijević, Marketing Director, Carnex
Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Bez mnogo objašnjenja, svaka dobra kampanja, logo ili brend koji su originalni moraju da ostave trag na tržištu. Mogla bih samo da dodam ono najvažnije: “Biti isti, poseban, slobodan, samo svoj”. Jedan od mojih omiljenih stihova definiše sve što i jedan brend treba da nosi u sebi: najbolje iz tradicije, kreativnost koja podstiče originalnost; optimizam i slobodu koja zahteva hrabrost. Ono što je najbolje – to ostaje. Zato je važno da ostavimo trag – pokazati najbolje od sebe i brenda.
Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Da bismo ostvarili cilj na tržištu, ali i ostavili trag u društvu, svaka ideja i komunikacija moraju da bude usklađene sa uslovima poslovanja i tržišta. Kako to direktno utiče na poziciju i imidž brenda, u svakom procesu odlučivanja treba da učestvuje stručni tim. Zato mislim da marketing i PR, kao sektori koji su najvažniji u komunikacionim procesima, treba obavezno da budu deo borda. Naravno, podrazumeva se da bi svaki sektor trebalo da vode profesionalci u svojoj oblasti i da svi budu uključeni u donošenje važnih odluka.
Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Nagrade posmatram kao podstrek i kao izazov. Uvek je lepo dobiti priznanje javnosti, a posebno stručnjaka, što je još veća odgovornost, a to je izazov. Na kraju, nagrada je tvoj lični uspeh, koji i te kako može da te osnaži u životu i karijeri, jer je potvrda da si uradio dobar posao.