Nemanja Brković, Senior Manager – Communications & Corporate Affairs, Bambi
Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Ostaviti trag na tržištu za mene znači lični pristup profesiji i poslu kojim se bavimo. Svako od nas je odgovoran za to na koji način predstavlja sebe, a samim tim i organizaciju/kompaniju u kojoj radi. Sa druge strane, važni su i uspesi koje ste na tom putu ostvarili, uspesi koji su uvek timski i iza kojih uvek stoji rad velikog broja ljudi. Na tom putu vrlo je važno da imate podršku kolega, prijatelja, vašeg najbližeg okruženja.
Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Mislim da se situacija razlikuje u zavisnosti od industrije do industrije. U nekim industrijama, funkcije marketinga ili komunikacija jesu zastupljene u strateškim odlukama kompanije, dok u drugim to nekad i nije slučaj. Ipak, nema sumnje da bi, ukoliko želimo da kao zajednica ojačamo samu profesiju, funkcije marketinga i komunikacija trebalo da budu zastupljene u najvišim pozicijama i da daju svoj pun doprinos daljem strateškom razvoju kompanija.
Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Za početak, pohvalio bih Marketing mrežu i Ivanu Parčetić Mitić na pokretanju projekta Mark Awards. Kažu da je važno učestvovati, ali nagrade uvek na nekom ličnom nivou daju satisfakciju svim profesionalcima u komunikacijama i marketingu da je ono što su radili, što rade, ili što će možda tek raditi, ispravan put u očuvanju integriteta profesije.