O nagradi
Pravilnik
Formular za nominacije
Žiri
Nominovani
Dobitnici
Kotizacije
Mark Club
Arhiva
Mark Awards 2021
Mark Awards 2022
Blog
Partneri
Kontakt
O nagradi
Pravilnik
Formular za nominacije
Žiri
Nominovani
Dobitnici
Kotizacije
Mark Club
Arhiva
Mark Awards 2021
Mark Awards 2022
Blog
Partneri
Kontakt
Mark Club
WINNERS
22/12/2022
/
Mark Club - Winners
Danas kandidati biraju kompanije, a ne obrnuto!
Sanja Miladinović, Menadžerka za regrutaciju, selekciju, privlačenje i razvoj talenata, PepsiCo i dobitnica Mark Awards...
Read More
21/12/2022
/
Mark Club - Winners
Budućnost pripada odgovornim i hrabrim brendovima
Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacije i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji CSR MANAGER OF...
Read More
20/12/2022
/
Mark Club - Winners
Uspešnost svake brend priče određuje publika
Olja Nestov, Senior Digital Marketing Specialist, Atlantic Grand i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji...
Read More
19/12/2022
/
Mark Club - Winners
Verujemo u moć pojedinca
Sanja Tomić, Employee Communication Manager, A1 Srbija i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji INTERNAL COMMUNICATIONS...
Read More
16/12/2022
/
Mark Club - Winners
Uspeh nikada ne dolazi preko noći
Aleksandra Stevović, Brand Manager, PepsiCo i dobitnica Mark Awards priznanja u kategoriji BRAND MANAGER OF...
Read More
15/12/2022
/
Mark Club - Winners
Sve naše različitosti smatramo bogastvom
Maja Vujašković Đureinović, Country Communication Manager, IKEA South East Europe i dobitnica Mark Awards priznanja...
Read More
14/12/2022
/
Mark Club - Winners
Remarkable brend je dosledan sebi kroz vreme
Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC (Srbija, Crna Gora, Kosovo) i dobitnica Mark Awards priznanja u...
Read More
13/12/2022
/
Mark Club - Winners
Marketing je kormilar kompanije!
Nataša Šarčević, direktorka marketinga i inovacija u kompaniji Atlantic Štark, dobitnica je Mark Awards priznanja u...
Read More
OPINION
22/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Jedino sinergijom možemo da napravimo prave promene
Marjana Davidović, generalna direktorka, Nestlé Srbija, Crna Gora, Severna Makedonija govorila je za Mark Club...
Read More
21/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Transformacija kreće unutar kompanije
Dejan Turk, CEO, A1 Srbija govorio je za Mark Club da li je kreativno liderstvo...
Read More
20/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Pripremamo brendove za novih sto
Marko Njavro, General Manager SBU Snacks, Atlantic Štark govorio je za Mark Club na koji...
Read More
19/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Nove tehnologije transformišu potrošačka iskustva
Violeta Kovačević, CEO, Mercator-S govorila je za Mark Club na koji način nove tehnologije transformišu...
Read More
16/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Brend od poverenja je dugoročni proces
Vuk Kosovac, Head of Retail, Executive Board Member, OTP banka Srbija govorio je za Mark...
Read More
15/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Korisnik je jedini i najveći trend
Milija Zeković, CEO, SBB Srbija i Telemach Montenegro govorio je za Mark Club o kvalitetnom korisničkom...
Read More
14/12/2022
/
Mark Club - Opinion
Remarkable poslovni uspeh dolazi iz jakog tima
Sanja Bušić, Marketing direktor za tržišta Zapadnog Balkana, Baltičke zemlje, Češku, Slovačku i Mađarsku u...
Read More
BRAND VIEWPOINT
22/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Kako se gradi brend koji će generacije voleti?
Pitanje na koje svaki zaposleni u našoj industriji traži odgovor. Ono što dodatno komplikuje...
Read More
21/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Idealan spoj brojki i slova
Strateška uloga i značaj korporativnih komunikacija za poslovanje je neosporna. To je ono čega su...
Read More
20/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Zašto nam je potrebna PR evolucija?
Jednog četvrtka sredinom septembra (kada se objavljuju i nedeljnici) probao sam da u dnevnoj i...
Read More
19/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Od nas sve počinje
Da li ste upoznali marketara koji nije zainteresovan za rast prodaje i tržišnog učešća? Marketing...
Read More
16/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Zašto osnažujemo napredak zajednice, umesto da pomažemo razvoj društva?
U Beogradu postoji jedna mala zajednica ljudi koje povezuje ljubav prema matematici. Njih okuplja jedan...
Read More
15/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Zašto su influenseri važni za industriju lepote?
Bilo da se radi o malim novim brendovima koji postaju viralni na TikToku sa svojim...
Read More
14/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Kako je 4P zamenilo 4E?
Otkako su 4P uvedena 1950-ih, oni predstavljaju osnovu marketing miksa za uspešno pozicioniranje proizvoda i...
Read More
13/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Značaj istraživanja za građenje uspešnih brendova
Bez obzira na to u kojoj se fazi razvoja nalazi biznis ili brend, o kojoj...
Read More
13/12/2022
/
Mark Club - Brand ViewPoint
Korporativne komunikacije ne moraju da budu dosadne
Kada smo početkom 2020. otvorili profil Delta Holdinga na TikToku izazvali smo potres na domaćem...
Read More