Prva po redu dodela godišnjih nagrada marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji, Mark Awards, izazvala je veliko interesovanje kolega. Na konkurs za prestižna Mark Awards priznanja, koji organizuje Marketing mreža, pristiglo je čak 49 nominacija.
„Ovo je zaista ogroman uspeh, imajući u vidu da već godinu i po dana kompanije posluju u veoma neizvesnim okolnostima, pod pritiskom zacrtanih ciljeva i smanjenih budžeta, a Mark Awards upravo nagrađuje pojedince za postignute rezultate u pomenutom vremenskom periodu. Na osnovu pristiglih nominacija zaključak je da Srbija zaista ima vrhunske profesionalce koji, uprkos krizi, uspevaju da zadrže kreativnost i inovativnost, i postignu zapažene poslovne rezultate za svoje kompanije i brendove“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, i dodala: „Žiri će imati veoma težak zadak, a ono što možemo da obećamo jeste fer, transparetno i stogo glasanja. Srećno svima u nastavku takmičenja i neka najbolji pobede!“
Priznanja se dodeljuju u ukupno 10 kategorija, a najviše nominovanih je u kategorijama Chief Marketing Officer of the Year, Chief Marketing Officers of the Year – Multi Country, Brand Manager of the Year, PR/Corporate Communications Manager of the Year i Digital Marketing Manager of the Year.
Ove godine žiri će raditi u sastavu – Aleksandra Đurđević, CEO, Delta Auto Group & Vice President, Delta Holding; Borislav Miljanović, CEO, Represent System; Danka Trbojević, Managing Director, DRIVE Agency; Dejan Ranđić, Founder & CEO, DNA Communications; Dejan Turk, CEO, A1 Srbija & A1 Slovenija; Iva Đurković, Managing Director, OMD Media & LUNA TBWA Beograd; Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža; Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director, SIVO; Jelena Ristić, Country Manager Serbia, Montenegro & BiH, Mastercard; Marjana Davidović, Country Manager Adriatic South Hub, Nestle Adriatic; Mihailo Janković, CEO, MK Group; Milivoj Đorđić, General Manager Adria Region, SmartPoint Adria; Nataša Filipović, Managing Director, Ovation BBDO; Nenad Miščević, CEO, Nectar Grupa i Nikola Papak, New Business Director, Two Rivers.
Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda.
Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije koje nagrađuju najuspešnije timove i projekte, Mark Awards nagrade biće dodeljene pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.
Mark Awards je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.
Više informacija i spisak nominovanih po kategorijama dostupno je na sajtu https://2023.mark-awards.rs/nominovani/