Aleksandra ima strast ka inovacijama i hrabrost da testira nove pristupe u komunikacijama. Pažljivim orkestriranjem marketinških aktivnosti banke, Aleksandra je uspela da pomiri tradiciju i moderan pristup današnjim korisnicima bankarskih usluga. Iako banka po poslovnim rezulatatim nije prva na tržištu, način na koji komunicira i volumen prisustva u medijima i marketinških komunikacija je impozantan. Aleksandra je poznata i prisutna u svetu komunikacija, a doprinos koji banka daje kroz dobro osmišljene CSR aktivnosti, ulaganje u umetnost i kulturu, olakšalo je odluku članova Žirija.
Aleksandra ima preko 19 godina bogatog iskustva u oblasti marketinških komunikacija. Od 2017. godine veoma uspešno vodi marketing i komunikacije Erste banke.
Kroz rad na različitim brendovima i kampanjama, Milan Perić je ostvario impresivne uspehe. Posebno ističemo njegovu ulogu u repozicioniranju brenda, prelasku sa „hero“ na „everyman“ archetype, i razvoju nove komunikacione platforme. Ovo su izuzetno zahtevni zadaci, ali Milan i njegov tim su se briljantno nosili sa njima i postigli odlične rezultate već u prvoj godini. Ono što je izdvojilo Milana kao izvanrednog marketinškog stručnjaka jeste njegova sposobnost da kombinuje inovativnost i strateško razmišljanje.
Milan ima preko 17 godina bogatog iskustva u oblasti marketinga i vođenja brendova. Od 2021. godine na čelu je marketing tima kompanije Carlsberg za tržišta Srbije, Crna Gore, Bosne i Hercegovine i Albanije.
Milica je uspela svojim pristupom, inicijativama i radom na Štarkovim „tradicionalnim“ brendovima postigne rezultate koje je žiri prepoznao kao izuzetne. Milica je ostvarila sve postavljene marketinške ciljeve, aktivnosti koje je realizovala osvojile su nove potrošače, obezbedile rast tržišnog učešća i doprinele unapređenju percepcije Štarkovih brendova. Posebno ubedljivi pokazatelji su i značajna promena percepcije Štarkovih slatkih brendova u svim praćenim imidž parametrima, čak i u zahtevnim kategorijama za tradicionalne brendove: “sinonim za inovatore u kategoriji” je vidljiv značajan iskorak.
Milica ima preko 9 godina bogatog iskustva u oblasti vođenja brendova. Od 2021. godine, u okviru kompanije Atlantic Grupa, veoma uspešno vodi brendove Najlepše želje i Menaž.
Najvidljiviji rezultati rada u PR-u su transformacija rada NIS-a sa medijima i u digitalu, za koje je zadužen tim na čelu sa Stefanom Despotovićem. Najpre, od 2017. mestimično, a od 2018. u potpunosti je reformisao stil pisanja PR-a NIS-a u vestima i saopštenjima kompanije. Uticao je na jačanje transparentnosti rada PR-a NIS-a kada je reč o interesovanju medija. Nakon svega, NIS je ocenjen za kompaniju koja je imala najbolju komunikaciju sa medijima u 2020. u kategoriji privrednih organizacija. Reč je o rezultatu tradicionalnog istraživanja „Novinar – Vaš prijatelj“, koje sprovodi PR agencija Pragma, i u kojoj je učestvovalo 200 novinara. Sistematizovao je rad NIS-a u kriznoj komunikaciji izgradivši, sa svojim timom, precizne procedure, korake i primere za funkcionisanje eksternih komunikacija u slučaju krizne komunikacije.
Stefan je u svetu komunikacija gotovo 15 godina. Najpre u novinarstvu, a potom u korporativnom PR-u. Danas veoma uspešno vodi komunikacije kompanije NIS na 4 tržišta.
Baviti se internim komunikacijama u multinacionalnoj kompaniji veliki je zadatak i velika odgovornost. Sa jedne strane, nužno je pratiti postulate i regulative definisane na globalnom nivou. Sa druge strane, nužno je naći način da se sve to spusti i prilagodi zaposlenima u regionu koji pokriva. Vanja je, na projektima na kojima je radila, uspela da pomiri ta dva važna aspekta i da ih ujedini u cilju jasnog i relevantnog osnaživanja zaposlenih.
Vanja ima preko 19 godina iskustva u komunikacijama. U kompaniji Mars je od 2017. godine, a danas veoma uspešno vodi korporativne komunikacije za čak 15 tržišta. Inicijator je brojnih uspešnih PR i projekata internih komunikacija.
Ivana je zaista jedna od ključih ljudi u segmentu employer branding i naše industrije, koja nesebično svoje znanje deli sa kolegama. Iza nje, i tima koji vodi u kompaniji Delhaize Serbia, stoje brojni veoma uspešni projekti koji su usmereni kako na zaposlene u kompaniji, tako i na buduće zaposlene i širu javnost, a neki od njih su Ide Flex, Maxi decembar, Otvaramo nova radna mesta, Nacionalna EVP kampanja Otvoreni ka tebi i mnogi drugi. Svaki od navedenih projekata zabeležio je zapažene rezultate u oblasti emloyer brandinga što je Ivani obezbedilo prestižno priznanje Mark Awards u kategoriji EMPLOYER BRANDING MANAGER OF THE YEAR.
Ivana ima preko 15 godina bogatog iskustva u oblasti internih komunikacija. Od 2018. godine veoma uspešno vodi interne komunikacije i employer branding kompanije Delhaize Serbia.
Ove godine titulu Digital Marketing Manager of the Year ponela je Una Zabunov. Una je iza sebe ostavila zaista odlične projekate za svoju kompaniju i pokazala da sa dobrim znanjem i iskustvom dolaze i rezultati. Njen način razmišljanja je potpuno “digital driven”, čemu svedoči i njena prijava koja je snimljena i u video formatu, kako bi što jasnije objasnila svoj rad.
Una je u svetu komunikacija više od 16 godina. Najpre u novinarstvu, a potom u komunikacijama i digitalnom marketingu. Danas veoma uspešno vodi sektor digitalnog marketinga kompanije Telekom Srbija.
Dušan je autor originalnog koncepta globalnog ESG izveštavanja koje omogućava sinhronizovano izveštavanje u globalnoj kompaniji, uz mogućnost publikovanja lokalnih izveštaja o održivom razvoju, prema piramidi iz 3 dela – deo 1 „ESG outlook“, deo 2 „SDG committments“, deo 3 „GRI indicators“. Ovaj koncept je u 2022. i 2023. primenjen u Nemačkoj i Srbiji, a tokom naredne godine biće primenjen na još 50 zemlja u sastavu STADA Grupe; koncept je verifikovan od 2 od 4 „the big four“ revizorske kuće.
Dušan ima preko 15 godina bogatog iskustva u oblasti komunikacija, ESG-a i održivog razvoja. Od 2021. godine zadužen je za vođenje projekata održivog razvoja i ESG izveštavanje u kompaniji STADA Arzneimittel AG (Hemofarm AD).
Filip je marketinški profesionalac sa vizijom koji sebi postavlja ambiciozne ciljeve, kojih se ne bi postideli ni stariji marketingaši. Uz posvećenost, strast i hrabrost da inovira, Filip te vizije sprovodi u delo i ostvaruje rezultate koji govore za sebe. Prateći tržišne trendove Filip je fokusiran na ostvarenje poslovnih ciljeva poput profita i optimizacije resursa, a pored toga poseduje i istančan sluh za potrebe korisnika, nepogrešivo ih prepoznaje i postavlja kao prioritet pri donošenju odluka.
Filip je u kompaniji Shoppster od 2022. godine, gde veoma uspešno vodi marketinške komunikacije na tržištima Srbije i Slovenije.
Luka je profesionalac koji svojim znanjem i iskustvom od 2018. godine značajno doprinosi pozicioniraju kompanije Atlantic Grupa – Štark, a od nedavno i brenda Bananica. Pored kreiranja i implementacije strateških planova koje vode značajnom jačanju Štark portofilija i poslovne pozicije, on se kontinuirano zalaže za negovanje brenda uz konstantno unošenje inovacija u svim segmentima, sa čime se žiri posebno složio nagradivši ga u kategoriji BRAND INNOVATOR OF THE YEAR.
Luka ima preko 8 godina bogatog iskustva u marketinškim komunikacijama. U kompaniji Atlantic Grupa radi od 2018. godine, a od 2023. uspešno vodi brend Bananicu.
Aleksandrina vizija i istrajnost bili su od ključne važnosti u uspešnom postavljanju stubova komunikacije, a posebno kreativnog dela u izazovnom periodu lansiranja novog proizvoda i nastavka kampanje za poznat proizvod u jako konkurentnom okruženju.
Aleksandra ima preko 20 godina bogatog iskustva u oblasti marketinga i upravljanja brendovima. U The Fun&Fit Company od 2021. godine veoma uspešno vodi sektor marketinga.
Za mene, kao člana Žirija, posebno zadovoljstvo predstavlja prilika da dam pojašnjenje za ovako važno priznanje. Iako Ivanu ovo nije prva Mark Awards nagrada, verujem da ima posebnu vrednost, jer u sebi sabira mnogo više od pokazatelja ličnog uspeha i uspeha kompanije. Naime, ovo je priznanje koje govori o tome koju vrednost pojedinac donosi zajednici u kojoj radi i koju svojim naporima unapređuje.
Ivan je stručnjak za brendove već više od 9 godina. U kompaniji Jaffa Crvenka radi od 2017. godine i zaslužan je za uspešno repozicioniranje i vođenje brenda Munchmallow.
Za prestižna Mark Awards 2023 priznanja nominovana su 43 marketing i komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. Na linku ispod nalazi se spisak svih finalista i dobitnika sa prosečnim ocenama članova Žirija. Na spisku su imena kolega koji su ušli u finale, odnosno u drugi krug glasanja.