Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Nenad Miščević, CEO, Nectar Grupe rekao je…
Zašto je važno istaći marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?
Ukoliko FMCG kompanije tvrde da su fokusirane na potrošača, a marketing predstavlja funkciju koja upravlja integrisanom komunikacijom prema potrošaču, onda je vrlo očigledna kritična važnost marketinga i komunikacija u današnjem multimedijalnom svetu. Kroz svoju karijeru imao sam sreću i zadovoljstvo da sarađujem sa marketing profesionalcima koji su svojim znanjem i ekpertizom uspevali da kreiraju pobedničke koncepte inovacija i komunikacija, a koji su za posledicu imali podizanje biznisa i celih kategorija u potpuno nove, do tada, neslućene visine. Iz ovoga proizilazi i strateška važnost marketinga kako za razvoj pojedinačnih kompanija, tako i za razvoj tržišta i kategorija u celini.
Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Ključni kriterijumi kojima ću se voditi u ocenjivanju su inovativnost nominovanih projekata i pojedinaca, kao i efekat na ukupni performans brenda, kompanije, tržišta i kategorije.